2013. augusztus 29., csütörtök

csodaszép női alkalmi ruha, 42-es ÚJ! - Jelenlegi ára: 19 990 Ft

Eladó egy Krystyna márkájú alkalmi ruha.
A Mammutban vettem 5 éve, de a bolti próbán kívül egyszer sem volt rajtam, még a címke is rajta van.
Színe ekrü, csodálatosan szép hímzéssel, rávarrt zsínorókkal és flitterekkel. Az alsószoknya tüllel díszített, ez kilátszik a felső anyag alól, a szoknya harang alakú, így felvéve szépen fodrozódik. Oldalt rejtett cipzáros, a méret hátul fűzővel állítható, ezért elképesztően csinos! Én 5 hónapos terhesen próbáltam fel és még úgy is nagyon csinos volt!!!!
Vállpántja szintén ekrü színű vékony szalag, de pánt nélkül is lehet hordani. Bolero tartozik hozzá. Sajnos a képek nem adják vissza, hogy mennyire szép.
Eredeti ára 27. 000 Ft volt és mivel sosem hordtam, nem szeretném sokkal olcsóbban eladni.
A személyes átvételt ajánlom, próbával!
Méretek:
mellbőség: 38 cm (teljesen összehúzott fűzővel, teljesen kiengedve 48 cm)
derékbőség: 35 cm (teljesen kiengedve 43 cm)
hosszúság: 84 cm (+ 6 cm tüll)
Bolero:
hossz: 29 cm
váll: 40 cm
Személyesen átvehető Érden, Diósdon, Törökbálinton, Budaörsön és Tárnokon valamint a XI. és a XVII. kerületben Budapesten. Simán csak a vevő felelősségére postázok!



Jelenlegi ára: 19 990 Ft

Az aukció vége: 2013-09-02 21:44
. csodaszép női alkalmi ruha, 42-es ÚJ! - Jelenlegi ára: 19 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése